Določitev števila uporabnikov posameznih enot v stanovanjih je seveda enostavna, medtem, ko se določitev uporabnikov poslovnih prostorov nekoliko razlikuje. V poslovnih prostorih se namreč dnevno lahko zvrsti več strank, kupcev.
Pri razmejitvi obratovalnih stroškov je potrebno v prvi vrsti opredeliti, ali sodi posamezni poslovni prostor pod režim, kot ga opredeljuje 24. člen Pravilnika ali ne. Od tega je odvisno, ali bo poslovni prostor vključen pri delitvi obratovalnih stroškov za celotno večstanovanjsko stavbo, ki se razdeljujejo po številu uporabnikov posamezne enote. Za čim bolj pravično delitev obratovalnih stroškov bi se morali etažni lastniki, zlasti ko je v večstanovanjski stavbi tudi eden ali več poslovnih prostorov, čim prej odločiti za vgraditev individualnih merilnih naprav za merjenje porabe toplote ter tople in hladne vode, v kolikor teh naprav še nimajo. Če zaradi tehničnih ovir namestitev teh naprav ni možna ali je omejena, ali bi bila namestitev neracionalna, bi bilo potrebno razmisliti vsaj o možnosti vgraditve teh individualnih naprav pri poslovnih prostorih.
Pri določitvi števila uporabnikov poslovnih prostorov se smiselno upošteva 28. člen Pravilnika, kar pomeni, da se upošteva število zaposlenih v poslovnem prostoru (stalno zaposleni, začasno zaposleni, zaposleni preko študentskega dela, preko raznih podjemnih pogodb itd.). V kolikor lastnik ali najemnik poslovnega prostora ne bi sporočil podatka o številu uporabnikov enote, upravnik ravna po postopku, kot je določeno v drugem odstavku 29. člena Pravilnika. Število gostov, strank, kupcev ipd., ki obiskujejo poslovni prostor, se za potrebe izvajanja tega pravilnika ne upošteva.