+
Zahtevek je bil uspešno poslan. Pripravljeni na vaše vprašanje vas bomo kontaktirali v najkrajšem možnem času. Hvala za razumevanje.
+
KONTAKTIRAJTE NAS
Naši strokovnjaki so vam vedno na voljo s strokovnim nasvetom.
00386 70 192 332
Podatki naročnika:
Podatki stavbe:
Dodatne informacije:
Pošlji >>
Polja označena z zvezdico (*) so obvezna!
+
KONTAKTIRAJTE NAS
Naši strokovnjaki so vam vedno na voljo s strokovnim nasvetom.
00386 70 192 332
Pustite nam svoje podatke:
Ali pa nam zapišite svoje vprašanje spodaj:
Pošlji >>
Polja označena z zvezdico (*) so obvezna!

Posli rednega upravljanja v večstanovanjskih stavbah

Povzeto iz: Posli rednega upravljanja

Ste stanovalec v večstanovanjski stavbi in opažate potrebo po obnovi skupnih delov, kot so na primer stopnišče in vhodna vrata? Veste, kakšne so vaše možnosti v tem primeru?

Pri taki obnovi gre za primer posla rednega upravljanja, zato potrebujete soglasje etažnih lastnikov, ki imajo več kot polovico solastniških deležev. Ta postopek lahko sprožite s podpisovanjem listine, na kateri se odloča o predlaganem sklepu. Zakon določa, da mora biti predlog podpisan v roku treh mesecev od dneva, ko ga podpiše prvi lastnik. V primeru, da ni glasovalo zadostno število lastnikov in posledično odločitev ni bila sprejeta, lahko upravnik skliče zbor lastnikov.

V konkretnem primeru gre verjetno tudi za posle, ki so nujni za vzdrževanje stvari, zato lahko kateri koli etažni lastnik predlaga, da o izvedbi posla odloči sodišče v nepravdnem postopku. Postopek na sodišču vam pride v poštev v primeru, če ne pridobite strinjanja s strani več kot polovice etažnih lastnikov. Če noben od etažnih lastnikov v roku meseca dni od nesprejetja sklepa tega sodišču ne bo predlagal, pa še vedno niste brez možnosti, saj lahko to stori upravnik v nadaljnjih 15 dneh.